TÁMOP-3.1.4/08/1-2008-0011 | |
Kompetencia alapú oktatás,
egyenlõ hozzáférés - innovatív
intézményekben
Berzsenyi Dániel Gimnázium, Budapest Dibusz Anikó |
Fõoldal >> | Képzések >> | Integrált modulok >> | IKT >> |
IKT-támogatott órák anyagai |
|
Modul:
"Ich werbe, also bin ich" (Reklámok, fogyasztói
társadalom) |
Reklámplakátok >> |
Fogyasztói
társadalom: szövegfeldolgozás egyes
lépései >> |
Bécsi kávéházak
>> |
|
Tangram 2.B / Lektion 7. / Marie Luise Kaschnitz |
M. L. Kaschnitz: Haus der Kindheit: ppt >> | hozzá hanganyag: >> |
|
Tangram 2.B / Lektion 7. / Élet külföldön, kettõs állampolgárság |
"Deutscher oder Ausländer - warum immer mehr Jugendliche sich entscheiden müssen" (Deutsche Welle): a Németorsazágban élõ török fiatalok kettõs állampolgárságának problámája | Film: >> |
|
"Die sieben Weltwunder entdecken" - Modul (nach der Lektion 5.) |
interaktív feladatok: gwb >> | pdf >> |
|
Katyn - rövid videó (leckétõl függetlenül) >> |
|
Vorgangspassiv (Lektion 5.) |
Találmányok, felfedezések: gwb >> | pdf >> |
|
"Kaum zu glauben" - Modul (Lektion 5.) |
interaktív feladatok 1: gwb >> | pdf >> |
inetraktív feladatok 2: gwb >> | pdf >> |
interaktív feladatok 3: gwb >> | pdf >> |
folyt. köv. |
Képzés hiányában 2010 márciusig az aktív táblát csak kivetítésre használtam: |
"Vorurteile" - Modul (nach der Lektion 4.) |
kivetített vázlat >> |
|
Feste (Lektion 4.) |
Party-Rap / szavak >> |
fotó / ismétléshez >> |
|
Beziehungen + "Liebe ist alles" - Modul
( Lektion 4.):
|
kivetített vázlat a koop. technikához >> |
fotók / társkereséshez >>
|
fotó / ismétléshez >>
|
|
Jahreszeiten (Lektion 3.):
|
|
Bern (Lektion 3.)
|
fotók az olvasott
nevezetességekrõl >> |
|
|
Berlini fal (Lektion 2.) |
fotók >> |
|
Friedensreich Hundertwasser (Lektion 1.) |
fotók >> |
|